Faktury

 

Pohodlně za stabilním cashflow

Faktury

  • Automatická příprava obsahu faktur či podkladů k fakturaci
  • Generování dokumentů faktur či podkladů k fakturaci v libovolné grafické podobě
  • Možnost rovnou odesílat klientům
  • Evidence přijatých i vystavených faktur
  • Vystavování faktur či podkladů k fakturaci dle Vašich pravidel, nebo pravidelných intervalech

Klienti

  • Všechny data Vašich klientů na jednom místě – snadno dohledatelná a propojená do kontextu
  • Stahování informací o klientech z veřejných rejstříků
  • Detailní přehled o výnosech a platební morálce
  • Automatická kategorizace klientů podle obratu, splatností a čehokoli jiného

Automatizace

  • Automatická příprava pravidelně opakujících se faktur
  • Synchornizace s bankovním účtem a automatické potvrzování úhrad faktur
  • Interní upozorňování na faktury po splatnosti včeně mailového upozornění klientů
  • Rozesílání faktur Vašim klientům na základě Vaše potvrzení

Vyhodnocení

  • Vyhodnocování dat v reálném čase
  • Sledování cashflow, platební morálky, zisku, DPH a cokoli Vás napadne
  • Revoluční dynamické analyzování dat na základě fulltextového vyhledávání.
  • Absolutní svoboda tvorby vlastních analýz – tabulek i kontingenčních tabulek a grafů

Jak snadno se fakturuje

když Vám jde ETIS naproti

 

ETIS Vám umožní naprosto elegantně vystavovat, zpracovat a evidovat faktury. 

  • ETIS Vám nabízí vystavit faktury ze všech míst, kde to dává smysl. Přímo z projektů, úkolů, smluv, objednávek, obchodních příležitostí a tak dále… Odkud sám přebere a předvyplní všechna podstatná data.
  • Při odeslání Vám připraví šablonu emailu i vygeneruje šablonu podkladu. Fakturu můžete rovnou odeslat.
  • ETIS pozná, až bude faktura uhrazená. A může třeba i automaticky klientovi poslat poděkování za uhrazení.
  • ETIS také pohlídá, pokud by byla faktura po splatnosti. Přijde za Vámi, abyste se připomněli klientovi a nabídne Vám připravený email k odeslání. Nebo tyto upozornění také může posílat úplně automaticky.
  • Dokonalé finanční přehledy, které si můžete neomezeně přizpůsobit.

Podívejte se na video

 

 

Samozřejmě můžete také vystavovat zálohové faktury.

 
  • ETIS Vám nabízí vystavit zálohové faktury ze všech míst, kde to dává smysl. Přímo z projektů, úkolů, smluv, objednávek, obchodních příležitostí a tak dále… Odkud sám přebere a předvyplní všechna podstatná data. Nebo je můžete vytvořit i úplně nezávisle.
  • ETIS sám pohlídá, když je platba uhrazena. 
  • Můžete si nastavit, jestli má ETIS po uhrazení ihned klientovi vytvořit a vystavit daňový doklad, nebo jestli se má nejdříve zeptat Vás – pak by po Vašem potvrzení připravil a odeslal všechny podklady.
  • Pokud je zálohová faktura po splatnosti, bude Vás informovat a nabídne Vám cesty, jak se klientovi připomenout.


Abyste měli kompletní přehled o své finanční situaci, můžete v ETISu také evidovat své náklady. Přijaté faktury, účtenky a libovolné další nákladové doklady.

  • ETIS Vám nabízí jejich založení vždy z míst, kde to potřebujete. Například přímo k projektům, smlouvám, úkolům, pracovníkům, majetku, příležitostem.. a tak dále.
  • Díky tomu máte kompletní přehled, co Vás kolik stálo.
  • ETIS to pak samozřejmě i vyhodnocuje. Takže Vám na první pohled bude v kontextu celkových výnosů a nákladů jasné, jak se Vám to vyplatilo. 
  • ETIS ví, jak Vám v jaké fázi pomoct.
  • Dokonalé sestavy a vyhodnocení činností i výnosů.
  • Snadno si můžete nastavit své pravidelné firemní náklady, abyste věděli, jak se rýsuje Váš budoucí finanční vývoj.

Podívejte se na video

 

 

Kdo by se chtěl vypisovat se všemi náklady? Nechte to za Vás dělat ETIS. 

  • ETIS je napojený na bankovní účet a stahuje z něj údaje, abyste přímo v systému viděli svůj finanční vývoj i aktuální situaci.
  • Automaticky identifikuje jednotlivé platby, s čím by mohly souviset – jestli mají vztah k přijaté, nebo vystavené faktuře, jestli je to platba pro našeho pracovníka, nebo třeba jestli se jedná o pravidelný náklad.
  • Můžete si automatizovat, že když provedete na svém bankovním účtu platbu tak, že jakmile ji ETIS automaticky stáhne, rovnou si ji zařadí a zaeviduje jako příslušný náklad.

Podívejte se na video

 

    Pokud Váš ETIS obsahuje modul Projekty

    Určitě se Vám stává, že poskytujete svým klientům služby, které se pravidelně opakují. ETIS je na to dokonale připraven, aby veškerou administrativu udělal za Vás.

    Na projektu si můžete nastavit produkty, které pravidelně dodáváte a ETIS je bude ve zvolených intervalech pravidelně plánovat, hlídat kapacity a když budete chtít, tak i fakturovat.

    • Opakovaná fáze projektu může mít libovolnou délku (měsíc, 6 měsíců, rok atd.).
    • Zvolíte produkty, které dodáváte a jejich cenu.
    • ETIS sám bude tyto opakované fáze dopředu plánovat, plnit a vyhodnocovat.
    • Můžete si nastavit kapacity pracovníků, které pak bude ETIS hlídat.
    • ETIS Vám může automaticky připravit fakturaci za opakované fáze projektu, které pak vyřešíte jedním kliknutím.

    Podívejte se na video

     

     

    Dokonalý přehled nejen klientů, ale i Vašich dodavatelů.

    Pro oba tyto pojmy používáme pojem Partneři. Ti figurují ve většině procesů, proto i jejich přehled a práce s nimi musí být maximálně vyšperkovaná.

    • Stahování dat o klientovi z veřejně dostupných rejstříků.
    • Kompletní přehled celkové spolupráce s klientem. Jaké má obchodní příležitosti, smlouvy, projekty, faktury a mnoho dalšího..
    • Všechny důležité informace o klientovi, jeho vlastnosti, interní komentáře, jeho kontakty, soubory, emaily..
    • ETIS Automaticky vyhodnocuje platební morálky klientů a kategorizuje je.
    • ETIS se připomíná obchodníkovi, pokud dlouho nenavštívil aktivního klienta.

     

     

    K ETISu můžete mít připojený svůj bankovní účet. On tyto data použije, aby Vám z nich poskytl informace o tom, co Vás zajímá. A sám je použije, aby mohl hlídat i další věci z ostatních částí systému.

    • ETIS automaticky stahuje data z Vašeho bankovního účtu. Samozřejmě můžete omezit oprávnění, aby tyto data viděli jen ti lidé, kteří je mají vidět.
    • Máte k dispozici nejrůznější vyhodnocení Vašeho cashflow a statistické údaje Vašich pohybů na účtech a jejich aktuálních stavů.
    • ETIS automaticky kategorizuje, čeho se platby mohou týkat – Najde souvislosti s fakturami, klienty, projekty, pracovníky a vším, co je třeba..
    • Můžete ETISu nastavit, jak má platby zpracovávat – více informací na záložce Pravidelné náklady.

     

    Přímo z emailového klienta GMAIL můžete připnout jakýkoli email do systému.

    • Jakýkoli email můžete připnout k jakémukoli záznamu v ETISu.
    • Emaily se OKAMŽITĚ objevují v ETISu.
    • Na záznamu se objeví i přílohy souborů z emailů. Můžete takto přidávat scany faktur k dokladům rovnou ze svého emailu.
    • Rozšíření podporuje oprávnění, takže uživatelé vidí jen emaily připnuté k takovým záznamům, na které mají oprávnění.
    • Úplné udržení historie komunikace & přehled o situaci pro Vaše kolegy.

    Podívejte se na video.

     

    Vždy v obraze

     

    Chceme, abyste ihned po přihlášení na úvodní obrazovce viděli to, co Vás zajímá nebo Vás má zajímat a rovnou s tím mohli pracovat.

    Nechceme, aby to bylo složité. Chceme, aby to bylo přehledné a užitečné. Aby na Vás ETIS mluvil v těch pojmech a názvosloví, jaké sami používáte.

    Domýšlíme za Vás

     

    Jste stejně jako my přesvědčeni, že peníze za odvedenou práci mají být co nejdříve na účtu a vystavení faktury si nezaslouží takovou byrokracii?

    V tom případě jsou Faktury ETIS určeny přesně pro Vás.

    Dejte Vaší firmě technologie budoucnosti

    733 611 200

    605 432 076

    Napište nám a my se Vám obratem ozveme