Faktury

Už žádné zbytečné prodlevy

… objevte ETIS

Faktury

Už žádné prodlevy

… objevte ETIS

Za stabilním cashflow

A aniž by Vás brzdilo byrokracií. Prostředí, funkce i obsah ETISu je Vám vždy přizpůsobeno na 100%

Faktury

  • Automatická příprava obsahu faktur či podkladů k fakturaci
  • Generování dokumentů faktur či podkladů k fakturaci v libovolné grafické podobě
  • Možnost rovnou odesílat klientům
  • Evidence přijatých i vystavených faktur
  • Vystavování faktur či podkladů k fakturaci dle Vašich pravidel, nebo pravidelných intervalech

Klienti

  • Všechny data Vašich klientů na jednom místě – snadno dohledatelná a propojená do kontextu
  • Stahování informací o klientech z veřejných rejstříků
  • Detailní přehled o výnosech a platební morálce
  • Automatická kategorizace klientů podle obratu, splatností a čehokoli jiného

Automatizace

  • Automatická příprava pravidelně opakujících se faktur
  • Synchornizace s bankovním účtem a automatické potvrzování úhrad faktur
  • Interní upozorňování na faktury po splatnosti včeně mailového upozornění klientů
  • Rozesílání faktur Vašim klientům na základě Vaše potvrzení

Vyhodnocení

  • Vyhodnocování dat v reálném čase
  • Sledování cashflow, platební morálky, zisku, DPH a cokoli Vás napadne
  • Revoluční dynamické analyzování dat na základě fulltextového vyhledávání.
  • Absolutní svoboda tvorby vlastních analýz – tabulek i kontingenčních tabulek a grafů

Nakombinujte si Váš systém
s dalšími funkcemi:

Obchod
Úkoly
Projekty
Dokumenty
A cokoliv vás napadne

Jak implementujeme?

ETIS Vám doslova poroste před očima

1. pochopíme

Poznáme Vás

Pochopíme, jak funguje Váš business a jak by Vám ETIS nejlépe pomohl.
Rovnou Vám ukážeme konfiguraci ETISu, která je nejblíž Vašim potřebám.

2. vymyslíme

Navrhneme řešení

Navrhneme pro Vás unikátní konfiguraci ETISu, která přesně bude vycházet z Vašich požadavků.

3. dodáme

Připravíme Váš ETIS

V reálném čase, společně s upřesněním požadavků, před Vámi nakonfigurujeme všechny funkce. Který si můžete rovnou zkoušet.

4. spustíme

Postaráme se o spuštění

Postaráme se o hladké spuštění ETISu a migraci Vašich dat i školení Vašich uživatelů.

5. pečujeme

Staráme se o Vaší spokojenost

Dodáním naše práce nekončí.

máme tempo od začátku do konce

Délka implementace trvá v závislosti na množství specifik a konfigurace, které pro Vás budeme nastavovat.
Jednoduché implementace zvládáme do týdne. Složitější pak v horizontu týdnů a ty nejsložitější v horizontu 1-3 měsíců.
Tam, kde ostatní říkají, že to nejde, my Vám ukážeme, že to jde. V krátkém čase a profesionálně.

…a staráme se už pořád :)

Už na úvod uvidíte přesně to, co Vás zajímá

a společně hlídáme Vaše finanční zdraví, protože pořádek v penězích dělá přátele

například…

Je připravena faktura pro
klienta. Chcete ji odeslat?

Jaký je vývoj našich tržeb

Už byly uhrazeny
všechny faktury?

Tato faktura je po splatnosti.
Pošleme upomínku?

Jaké jsou výnosy
za 1. kvartál?

Kdo je nejlepší obchodník
podle výnosů?

Kdo je notorickým
dlužníkem?

Můžeme si dovolit
koupit nové auto?

…je to jen na Vás.

A může toho být daleko víc

Vždy v obraze

Chceme, abyste ihned po přihlášení na úvodní obrazovce viděli to, co Vás zajímá nebo Vás má zajímat a rovnou s tím mohli pracovat.
Nechceme, aby to bylo složité. Chceme, aby to bylo přehledné a užitečné. Aby na Vás ETIS mluvil v těch pojmech a názvosloví, jaké sami používáte.

Fakturační proces, který hlídá vše podstatné za Vás

Fakturace přesně tak, jak ji děláte právě Vy
ETIS ví, co se v jaké fázi má stát
ETIS se umí ptát uživatelů na to, co je třeba
ETIS ví, co má udělat úplně sám a udělá to
Vždy aktuální a graficky krásný přehled
Žádné složitosti. Vše je naprosto plynulé a intuitivní

Domýšlíme za Vás

Jste stejně jako my přesvědčeni, že peníze za odvedenou práci mají být co nejdříve na účtu a vystavení faktury si nezaslouží takovou byrokracii?
V tom případě jsou Faktury ETIS určeny přesně pro Vás.

například…

Projdeme schvalovacím procesem
fakturace

Generujeme faktury a podklady
přesně podle Vašich pravidel

Vše můžeme rozeslat mailem

Upozorníme Vás na vše důležité
mailem, nebo notifikacemi

Automaticky připravujeme
opakující se faktury

Hlídáme splatnosti faktur

Automaticky kategorizujeme Vaše
klienty podle jejich plnění

Komunikujeme s Vašich
účetním softwarem

…je to jen na Vás.

A pořád jsme jen na začátku

Vyhodnocování dat nové generace

Úplná svoboda vyhodnocování dat
Vždy aktuální data. Bez kompromisů.
Přizpůsobení podle toho, co hledáte
Obsah podle oprávnění uživatelů
Sdílení sestav a vyhodnocení ostatním uživatelům
Žádné množství dat není pro nás překážkou.

odpovíme tak rychle, jak se zeptáte

Vyhodnocujte cokoli.
Hned. A sami.

Tvořte tabulky, kontingenční
tabulky nebo grafy

Sdílejte nová
vyhodnocení s ostatními

Vše se přizpůsobí
Vašim otázkám

Data ve vyhodnocování
jsou vždy aktuální

Exportujte svobodně
jakákoli data

Jak proběhla schůzka?
Naplánujeme rovnou další?

Vaše osobní nebo
firemní statistiky

už nikdy nebudete na poradě tápat

Jedinečný přehled o všem

S námi budete vždy vědět, jaká je situace. Navíc už žádné složité hledání jehly v kupce sena – s námi všechno hned najdete a navíc i s pochopením všech souvislostí a souvztažností.

A ještě toho je daleko víc

ETIS obsahuje celou řadu aplikací, které se neustále rozrůstají.

Kalendář, jak ho všichni známe.

  • Snadné vytváření událostí do kalendáře
  • Synchronizace s Google účtem, Exchange serverem nebo Kerio
  • Rozlišení časového období na dny, týdny, pracovní týdny a měsíce
  • Vytváření událostí přímo v návaznosti na klienty, obchodní případy nebo další informace sledované systémem. Neptá se Vás na zbytečnosti
  • Dokonalý přehled o historii i plánu schůzek a událostí. A to ve vazbě na konkrétní data (Klienty, Obchodní příležitosti, apod.)
  • Sdílení kalendářů v rámci systému

Aplikace, co Vám umožní vyhodnotit cokoli.

  • Vytvořte si libovolnou vlastní analýzu formou klasické tabulky, kontingenční tabulky, nebo grafů, a to v pár kliknutích.
  • Libovolnou sestavu můžete sdílet ostatním uživatelům systému - ti automaticky uvidí jen ta data, ke kterým mají oprávnění.
  • Vždy aktuální data.
  • Rozsáhlé možnosti filtrování sestav.
  • I když si přidáte vlastní nová políčka na záznam, analýzy je ihned umí vyhodnocovat.
  • Můžete vytvářet vyhodnocení napříč celým systémem, protože systém automaticky vytváří vztahy (relace) mezi záznamy.
  • Všechny sestavy můžete exportovat do MS Excel.

Aplikace Správce souborů umožňuje spravovat soubory - a to jak přímo na záznamech, tak obecně Vaše soukromé soubory.

  • Nahrávejte libovolné soubory.
    Chová se a vypadá tak, jak jste všichni zvyklí.
  • Vybrané typy souborů prohlížejte přímo v systému (obrázky, video, audio, pdf apod.).
  • Každý uživatel má svůj osobní prostor pro nahrávání souborů.
  • Soubory MS Office můžete editovat přímo v systému.
  • Sdílejte soubory a složky s ostatními uživateli systému. S možností volby oprávnění k přístupu k nasdíleným souborům a složkám.
  • Možnost kontroly přečtení vložených souborů ostatními uživateli.

  • Můžete přidávat příspěvky a komentovat je.
  • Můžete označovat ostatní uživatele, jim pak přijde upozornění.
  • K příspěvkům můžete přidávat libovolné soubory.
  • Příspěvky mohou být obecné, nebo se vztahovat ke konkrétním datům v systému.
  • Příspěvek se může týkat i několika témat najednou - objeví se pak u všech zmíněných záznamů.
  • Podporuje přidávání souborů. A z vloženého URL udělá přehledný náhled. Klidně si vložte třeba i videa z YouTube.
  • Příspěvky se automaticky označují k té části systému, kde je napíšete.
  • Podporujeme širokou škálu formátování vkládaných textů, např. včetně odškrtávacích seznamů.

  • Zobrazení celé historie i budoucnost každého záznamu na časové ose.
  • Promítání veškerých akcí na časové ose, tudíž si na první pohled uděláte obrázek o historii i budoucnosti záznamu.
  • Sledování všeho - změny hodnoty, termíny sezbírané z dat na záznamu, události, funkce ostatních aplikací - prostě vše, co uznáte za vhodné.
  • Můžete si libovolně určit, jaká data Vám má Timeline zobrazovat. A podle potřeby to kdykoli to změnit.

  • Jednoduše a přehledně uvidíte Vaše otevřené obchodní případy, úkoly, leady a cokoli dalšího.
  • Záznamy jsou roztříděny do sloupečků podle jejich fází (resp. stavů).
  • Posouvejte záznamy jednoduše přetažením mezi sloupečky. ETIS se rovnou zeptá na to, co k dané fázi potřebuje.
  • Posuny fází odpovídají Vašim nadefinovaným procesům.
  • Okamžitý přehled hodnot po jednotlivých fázích.
  • Všechno je jasné a přehledné na první pohled.

Už nikdy Vám nic neunikne a vždy se o všem dozvíte včas.

  • Každý uživatel dostává notifikace o tom, co se ho týká.
  • Ale posouváme to dál - U vybraných notifikacích Vám ETIS dá k dispozici rovnou tlačítka s možnostmi, co dělat. Protože proč se někam dál proklikávat? Funkce, které Vám ETIS nabídne a i to, jak se podle nich zařídí je jen na Vás.
  • Notifikace přichází v reálném čase.
  • Notifikace i jejich funkce jsou propojeny s Workflow.
  • Nespočet scénářů... vystavení faktury? získání obchodního případu? přečerpání kapacit úkolů? připomenutí termínů? ETIS se třeba i ptá rovnou na to, jak Vám dopadla schůzka.. cokoli Vás napadne.

  • Znázorněte svá libovolná data pomocí Ganttova diagramu na pár kliknutí - úkoly, příležitosti, projekty a jejich milníky, faktury v čase, cokoli...
  • Svobodně můžete upravovat a definovat podobu diagramu.
  • Můžete přímo v diagramu posouvat, editovat i vytvářet nové záznamy.
  • Náš Ganttův diagram podporuje neomezeně vrstev a dat.

ETIS umožňuje definovat vlastní firemní procesy, i té nejsložitější logiky. I proto bude Váš ETIS jedinečný a vždy na míru.

  • Svobodná tvorba procesů nad libovolnými typy dat.
  • Procesy mohou vést uživatele, nebo se vykonávat úplně automatizovaně.
  • Procesy pracují s elementy podmínek, změn dat, vykonání funkcí, menu pro uživatele a další..
  • Worflow dokáže vyžádat data od uživatelů, rozesílat emaily, notifikace, vytvářet nové záznamy, editovat je, editovat záznamy, které mají vztah k zdrojovému záznamu, vyhodnocovat hlasování, používat správce souborů, vkládat příspěvky do diskusí a je toho daleko více..
  • Lze vytvářet různé typy diagramů - Procesy, Životní cykly záznamů, nebo logiku vzniku dokumentů
  • Změny v nastavení procesů se projevují ihned.
  • Procesy podporují právě Vaše data!
  • Nekonečné možnosti

  • Stahování dat z jiného systému.
  • Konfigurace rovnou v uživatelském prostředí a okamžitě funkční.
  • Můžete získaná data svobodně mapovat na jakékoli Vaše data.
  • Podpora formátů XML a JSON.
  • Odesílání informací do externích systémů - v kontextu životního cyklu
    daného záznamu (např. až v okamžiku kdy se vystaví faktura, pošleme její data do účetního systému apod.).

Nejjednodušší import, jaký si dokážete představit. Stačí Vám data v tabulce.
...o to ostatní se postará ETIS.

  • Do ETISu lze importovat data jednoduše ve formě tabulky.
  • ETIS sám rozezná všechny typy polí a zachová jejich správné formátování
  • Můžete tak hromadně zakládat nové záznamy, ale i je tak editovat - ETIS sám rozezná, co je k vytvoření a co k editaci.
  • Nad importovanými daty vykoná procesy z Workflow, pokud je to žádoucí (a třeba Vám tak může i Vaše data opravit).
  • Nové změny se v ETISu projeví ihned.

Pro velmi specifické a unikátní požadavky ETIS umožňuje vytvořit vlastní logiku přímo pro různé typy záznamů přímo v grafickém prostředí systému.

  • Vaše úpravy funkcí v kódu se v ETISu projeví IHNED.
  • Funkce lze psát pomocí standardního JavaScriptu.
  • Máte k dispozici všechny data ze záznamu a můžete je pomocí kódu svobodně upravovat.
  • Napsané funkce se na záznamu vykonávají v reálném čase - IHNED a dokáže za Vás i dokončovat věty
  • Funkce se mohou vykonávat jen při klíčových okamžicích (otevření záznamu, změny hodnoty, uložení apod.).
  • Neomezené možnosti vlastní unikátní logiky.

  • Lišta je vždy na dosah a umocňuje rychlost a Vaší orientaci v ETISu.
  • Obsah funkcí v liště je libovolně nastavitelný.
  • Fulltextové vyhledávání napříč vším v ETISu.
  • Snadné vyhledávání kontaktů - ETIS si adresář vytváří automaticky a je v něm vše a každý, kdo má kontaktní údaje.
  • Přehled upozornění, které přiskakují v reálném čase a rovnou Vám můžou nabízet relevantní funkce.
  • Nabídka s dlaždicemi pro snazší orientaci v systému.
  • Aplikace - umožňují Vám na aktuální plochu vložit jakýkoli widget aplikace - který se automaticky sám přizpůsobí podle toho, kde se zapně.

Kontakt

První krok směrem k budoucnosti

Napište nám, jaké řešení hledáte

 

Co nejdříve se Vám ozveme a
domluvíme schůzku za účelem
prezentace systému ETIS

Na schůzce Vám ukážeme
řešení pro Vaše potřeby