List funkcí

 

Příběh funkcí, který nikdy nekončí…

Funkce o kterých sníte

…jsou pro nás samozřejmostí

ETIS je lehce napřed

…o pár světelných let

  • Odkudkoliv kamkoliv na 2-3 kliknutí
    Webové řešení
    Přizpůsobení obsahu celého systému, každé obrazovky
    Modení design, který je naprosto logický a intuitivní. Bez technických nesmyslů

    Bezkonkurenční design

    Prostředí ETISu je navržené od základu s největším důrazem na pohodlí a komoft uživatelů. Vše je tak jasné, přehledné a intuitivní, že uživatelské školení může být jen formalitou.

    Každá obrzovka ETISu je vždy přizpůsobená právě Vašim představám a potřebám. ETIS obsahuje vždy jen to, co Vás zajímá a chcete vidět. A to do posledního detailu.

    Co ETIS, to unikát

    Cokoli na obrazovce můžete libovolně přesunout a upravit velikost. Můžete si i vybrat, jaké aplikace tam chcete mít. A to klidně i individuálně pro jednotlivé pracovní pozice, nebo různě pro každého člověka. Nebojte, dá se to zamknout pro neposedné uživatele.

  • Můžete svobodně tvořit tabulky, kontingenční tabulky, grafy
    Vždy aktuální data ve všech vyhodnoceních a přehledech. Bez kompromisů
    Všechny aplikace se přizpůsobují Vašemu vyhledávání - Okamžitě
    Automatické přizpůsobení podle oprávnění

    Analyzujte data jako nikdy předtím

    S námi existují neomezené možnosti jak nahlížet a vyhodnocovat data. A hlavně odpovědi na své otázky dostanete okamžitě a díky tomu můžete ihned vidět souvislosti, které Vám doposud unikaly.

    Veškerý obsah se automaticky a IHNED přizpůsobí tomu, co právě hledáte, nebo filtrujete. A samozřejmě, vše zohledňuje oprávnění uživatele, aby viděl jen to, co smí vidět.

    A co je nejlepší?

    Vy sami si můžete definovat libovolné nové analýzy v podobě standardních nebo kontingenčních tabulek či grafů, a to vše na pár kliknutí přímo v ETISu. A vše se bude automaticky přizpůsobovat Vašemu výběru či filtrování. Totéž platí i pro všechny další aplikace.

  • Vaše vlastní firemní procesy, žádné univerzální šablony
    ETIS chytře vede uživatele Vašimi procesy
    ETIS umí úplně sám vykonávat namodelované procesy
    Nové i pozměněné procesy okamžitě fungují

    Zapněte automat :)

    V ETISu lze přímo modelovat Vaše procesy, které se pak vykonávají úplně samy, nebo vedou Vaše uživatele.

    ETIS udělá za Vás vše, co si budete přát - může se uživatelů ptát na doplňování potřebných dat, rozesílat emaily, posílat Vám notifikace, ale třeba i pro Vás připravovat sám nová data, vyhodnocovat složitou logiku nebo např. připravovat dokumenty, podklady pro fakturaci a spoustu dalšího.

    Jsme přesvědčeni, že jsme schopni namodelovat jakýkoli proces Vás napadne.

    Bez programování, přesto vždy na míru

    Všechny procesy lze nastavovat přímo v prostředí ETISu, a to i ty nejsložitější logiky. A případná změna procesů není žádné drama, ale společná radost v podobě pár kliknutí. ETIS změny procesů reflektuje okamžitě. A navíc, budete mít vždy aktuální dokumentaci Vašich procesů.

  • Všechny aplikace se chytře přizpůsobují tomu, na které obrazovce je zapnete
    Všechny aplikace ETISu se automaticky přizpůsobí Vašim datům a procesům
    Aplikace se automaticky přizpůsobují oprávnění uživatele
    Aplikace lze otevřít nejen jako widgety, ale i na celou obrazovku

    Spousty, spousty aplikací

    ETIS má k celou řadu aplikací, které můžete svobodně používat a které se automaticky přizpůsobují obsahu právě Vašeho systému.

    Kalendář, Nástěnku, Timeline, Analýzy (tabulky, grafy, kontingenční tabulky), Notifikace, Diskuse, Ganttův diagram, Progress bar, Workflow, Správce souborů, Messanger...

    Vždy dávají smysl

    Na libovolné obrazovce můžete zapnout kteroukoli aplikaci - ty se hned objeví jako widget, který můžete libovolně umístit.
    Podle toho, na jaké obrazovce jí zapnete, tak aplikace sama pozná jaká data Vám má zobrazovat, aby byly relevantní k tomu, na co se právě koukáte.

  • Všechny aplikace, procesy, celý ETIS automaticky umí pracovat s libovolným obsahem dat, který si nadefinujete
    Kdykoli můžete dělat změny nastavení záznamů, které se projeví okamžitě
    Jednoduchý import jakýchkoli dat - stačí tabulka z MS Excel, CSV nebo jiné
    Automaticky sledujeme změnu všech hodnot v čase. Kdo kdy a jak jí udělal

    Evidujte cokoli. Jako úplně cokoli.

    Platforma ETIS umožňuje dynamickou evidenci dat. To znamená, že lze vést evidenci čehokoli. Nad těmito nastavenými daty dokážou automaticky pracovat všechny naše aplikace a lze nad nimi libovolně modelovat firemní procesy.

    Ať budete chtít evidovat cokoli, ETIS bude vypadat, jakoby byl stvořen právě kvůli tomu a přesně pro Vás.

    Nekonečné možnosti

    Nastavení obsahu evidence se provádí v uživatelském prostředí. Stačí uložit změny a hned se projeví. Můžete použít přes desítky typů polí s tisíci různých vlastností.

  • Každý uvidí jen přesně to, co má vidět

    ETIS podporuje jednu z nejsofistokovanějších možností nastavení uživatelských oprávnění. Můžete uživatelům (nebo celým pozicím) nastavit nejrůznější oprávnění, a to i s ohledem na organizační strukturu podniku.

    Oprávnění můžete definovat dle svých podavků a přání -přes celé moduly, záznamy, až po konkrétní políčka.

    Aplikace táhnou s oprávněním za jeden provaz

    Všechny aplikace se automaticky přizpůsobují oprávnění uživatelů. I když v rámci ETISu nasdílíte tabulku např. s výnosy svému podřízenému, on v ní automaticky uvidí jen to, na co má oprávnění.

    Nejdůmyslnější a nejpodrobnější možnosti oprávnění, které existují
    Lze využít respektování organizační struktury
    Lze definovat oprávnění v libovolném detailu. Od celých modulů až po individuální nastavení konkrétní polí.
    Změny se projevují okamžitě

A ještě toho je daleko víc

ETIS obsahuje celou řadu aplikací, které se neustále rozrůstají.

Kalendář, jak ho všichni známe.

  • Snadné vytváření událostí do kalendáře
  • Synchronizace s Google účtem, Exchange serverem nebo Kerio
  • Rozlišení časového období na dny, týdny, pracovní týdny a měsíce
  • Vytváření událostí přímo v návaznosti na klienty, obchodní případy nebo další informace sledované systémem. Neptá se Vás na zbytečnosti
  • Dokonalý přehled o historii i plánu schůzek a událostí. A to ve vazbě na konkrétní data (Klienty, Obchodní příležitosti, apod.)
  • Sdílení kalendářů v rámci systému

Aplikace, co Vám umožní vyhodnotit cokoli.

  • Vytvořte si libovolnou vlastní analýzu formou klasické tabulky, kontingenční tabulky, nebo grafů, a to v pár kliknutích.
  • Libovolnou sestavu můžete sdílet ostatním uživatelům systému - ti automaticky uvidí jen ta data, ke kterým mají oprávnění.
  • Vždy aktuální data.
  • Rozsáhlé možnosti filtrování sestav.
  • I když si přidáte vlastní nová políčka na záznam, analýzy je ihned umí vyhodnocovat.
  • Můžete vytvářet vyhodnocení napříč celým systémem, protože systém automaticky vytváří vztahy (relace) mezi záznamy.
  • Všechny sestavy můžete exportovat do MS Excel.

Aplikace Správce souborů umožňuje spravovat soubory - a to jak přímo na záznamech, tak obecně Vaše soukromé soubory.

  • Nahrávejte libovolné soubory.
    Chová se a vypadá tak, jak jste všichni zvyklí.
  • Vybrané typy souborů prohlížejte přímo v systému (obrázky, video, audio, pdf apod.).
  • Každý uživatel má svůj osobní prostor pro nahrávání souborů.
  • Soubory MS Office můžete editovat přímo v systému.
  • Sdílejte soubory a složky s ostatními uživateli systému. S možností volby oprávnění k přístupu k nasdíleným souborům a složkám.
  • Možnost kontroly přečtení vložených souborů ostatními uživateli.

  • Můžete přidávat příspěvky a komentovat je.
  • Můžete označovat ostatní uživatele, jim pak přijde upozornění.
  • K příspěvkům můžete přidávat libovolné soubory.
  • Příspěvky mohou být obecné, nebo se vztahovat ke konkrétním datům v systému.
  • Příspěvek se může týkat i několika témat najednou - objeví se pak u všech zmíněných záznamů.
  • Podporuje přidávání souborů. A z vloženého URL udělá přehledný náhled. Klidně si vložte třeba i videa z YouTube.
  • Příspěvky se automaticky označují k té části systému, kde je napíšete.
  • Podporujeme širokou škálu formátování vkládaných textů, např. včetně odškrtávacích seznamů.

  • Zobrazení celé historie i budoucnost každého záznamu na časové ose.
  • Promítání veškerých akcí na časové ose, tudíž si na první pohled uděláte obrázek o historii i budoucnosti záznamu.
  • Sledování všeho - změny hodnoty, termíny sezbírané z dat na záznamu, události, funkce ostatních aplikací - prostě vše, co uznáte za vhodné.
  • Můžete si libovolně určit, jaká data Vám má Timeline zobrazovat. A podle potřeby to kdykoli to změnit.

  • Jednoduše a přehledně uvidíte Vaše otevřené obchodní případy, úkoly, leady a cokoli dalšího.
  • Záznamy jsou roztříděny do sloupečků podle jejich fází (resp. stavů).
  • Posouvejte záznamy jednoduše přetažením mezi sloupečky. ETIS se rovnou zeptá na to, co k dané fázi potřebuje.
  • Posuny fází odpovídají Vašim nadefinovaným procesům.
  • Okamžitý přehled hodnot po jednotlivých fázích.
  • Všechno je jasné a přehledné na první pohled.

Už nikdy Vám nic neunikne a vždy se o všem dozvíte včas.

  • Každý uživatel dostává notifikace o tom, co se ho týká.
  • Ale posouváme to dál - U vybraných notifikacích Vám ETIS dá k dispozici rovnou tlačítka s možnostmi, co dělat. Protože proč se někam dál proklikávat? Funkce, které Vám ETIS nabídne a i to, jak se podle nich zařídí je jen na Vás.
  • Notifikace přichází v reálném čase.
  • Notifikace i jejich funkce jsou propojeny s Workflow.
  • Nespočet scénářů... vystavení faktury? získání obchodního případu? přečerpání kapacit úkolů? připomenutí termínů? ETIS se třeba i ptá rovnou na to, jak Vám dopadla schůzka.. cokoli Vás napadne.

  • Znázorněte svá libovolná data pomocí Ganttova diagramu na pár kliknutí - úkoly, příležitosti, projekty a jejich milníky, faktury v čase, cokoli...
  • Svobodně můžete upravovat a definovat podobu diagramu.
  • Můžete přímo v diagramu posouvat, editovat i vytvářet nové záznamy.
  • Náš Ganttův diagram podporuje neomezeně vrstev a dat.

Přímo z emailového klienta GMAIL můžete připnout jakýkoli email do systému.

  • Jakýkoli email můžete připnout k jakémukoli záznamu v ETISu.
  • Emaily se OKAMŽITĚ objevují v ETISu.
  • Na záznamu se objeví i přílohy souborů z emailů.
  • Rozšíření podporuje oprávnění, takže uživatelé vidí jen emaily připnuté k takovým záznamům, na které mají oprávnění.
  • Úplné udržení historie komunikace & přehled o situaci pro Vaše kolegy.

Podívejte se na video.

 

ETIS umožňuje definovat vlastní firemní procesy, i té nejsložitější logiky. I proto bude Váš ETIS jedinečný a vždy na míru.

  • Svobodná tvorba procesů nad libovolnými typy dat.
  • Procesy mohou vést uživatele, nebo se vykonávat úplně automatizovaně.
  • Procesy pracují s elementy podmínek, změn dat, vykonání funkcí, menu pro uživatele a další..
  • Worflow dokáže vyžádat data od uživatelů, rozesílat emaily, notifikace, vytvářet nové záznamy, editovat je, editovat záznamy, které mají vztah k zdrojovému záznamu, vyhodnocovat hlasování, používat správce souborů, vkládat příspěvky do diskusí a je toho daleko více..
  • Lze vytvářet různé typy diagramů - Procesy, Životní cykly záznamů, nebo logiku vzniku dokumentů
  • Změny v nastavení procesů se projevují ihned.
  • Procesy podporují právě Vaše data!
  • Nekonečné možnosti

  • Stahování dat z jiného systému.
  • Konfigurace rovnou v uživatelském prostředí a okamžitě funkční.
  • Můžete získaná data svobodně mapovat na jakékoli Vaše data.
  • Podpora formátů XML a JSON.
  • Odesílání informací do externích systémů - v kontextu životního cyklu
    daného záznamu (např. až v okamžiku kdy se vystaví faktura, pošleme její data do účetního systému apod.).

Nejjednodušší import, jaký si dokážete představit. Stačí Vám data v tabulce.
...o to ostatní se postará ETIS.

  • Do ETISu lze importovat data jednoduše ve formě tabulky.
  • ETIS sám rozezná všechny typy polí a zachová jejich správné formátování
  • Můžete tak hromadně zakládat nové záznamy, ale i je tak editovat - ETIS sám rozezná, co je k vytvoření a co k editaci.
  • Nad importovanými daty vykoná procesy z Workflow, pokud je to žádoucí (a třeba Vám tak může i Vaše data opravit).
  • Nové změny se v ETISu projeví ihned.

Pro velmi specifické a unikátní požadavky ETIS umožňuje vytvořit vlastní logiku přímo pro různé typy záznamů přímo v grafickém prostředí systému.

  • Vaše úpravy funkcí v kódu se v ETISu projeví IHNED.
  • Funkce lze psát pomocí standardního JavaScriptu.
  • Máte k dispozici všechny data ze záznamu a můžete je pomocí kódu svobodně upravovat.
  • Napsané funkce se na záznamu vykonávají v reálném čase - IHNED a dokáže za Vás i dokončovat věty
  • Funkce se mohou vykonávat jen při klíčových okamžicích (otevření záznamu, změny hodnoty, uložení apod.).
  • Neomezené možnosti vlastní unikátní logiky.

  • Lišta je vždy na dosah a umocňuje rychlost a Vaší orientaci v ETISu.
  • Obsah funkcí v liště je libovolně nastavitelný.
  • Fulltextové vyhledávání napříč vším v ETISu.
  • Snadné vyhledávání kontaktů - ETIS si adresář vytváří automaticky a je v něm vše a každý, kdo má kontaktní údaje.
  • Přehled upozornění, které přiskakují v reálném čase a rovnou Vám můžou nabízet relevantní funkce.
  • Nabídka s dlaždicemi pro snazší orientaci v systému.
  • Aplikace - umožňují Vám na aktuální plochu vložit jakýkoli widget aplikace - který se automaticky sám přizpůsobí podle toho, kde se zapně.

Dejte Vaší firmě technologie budoucnosti

733 737 071
733 737 077

Napište nám a my se Vám obratem ozveme