Obchod

 

Objevte budoucnost vedení obchodu

Klienti

  • Praktické zákládání klientů – stahování dat o klientech z veřejných rejstříků
  • Všechna data Vašich klientů na jednom místě – srozumitelně znázorněná, snadno dohledatelná a propojená do kontextu
  • Detailní a dynamická analýza každého klienta podle toho, co Vás zajímá
  • Intuitivní a praktický přehled kontaktů
  • Úplná historie klienta na jednom místě
  • Chytrá správa kontaktů

Obchodníci

  • Celá pracovní agenda obchodníka
    Vedení obchodních aktivit na pár kliků
  • Sledování efektivity, úspěšnosti, nebo výnosnosti činnosti Vašich obchodníků
  • KPI – Výkonnostní metriky
  • Komplexní systém oprávnění – každý uvidí jen to, co má vidět
  • ETIS jde obchodníkům naproti a navrhuje jim, co doplnit a stejně tak např. hlídá aktuálnost jejich obchodních případů

Obchodní proces

  • Obchodní proces i jeho fáze jsou nastaveny přímo pro Vás na míru
  • Správa Obchodních příležitostí a Leadů
  • Generování vyplněných dokumentů podle Vaší logiky
  • Automatizace práce a schvalovací proces
  • Systém se sám dotazuje obchodníků na potřebné informace a na pozadí tak kontroluje dodržování nastavených procesů.
  • Nastavení upozornění na všechny důležité informace a činnosti dle Vašich představ

Vyhodnocení

  • Vyhodnocování dat v reálném čase
  • Sledování efektivity obchodu
  • Odhalení slabých míst
  • Revoluční dynamické analyzování dat na základě fulltextového vyhledávání.
  • Absolutní svoboda tvorby vlastních analýz – tabulek i kontingenčních tabulek a grafů

Jak vypadá řízení obchodu

když Vám jde ETIS naproti

 

Leady jsou potenciální obchody, resp. potenciální klienti, které plánujeme oslovit a nabídnout jim naše služby a produkty.

  • ETIS jde naproti s plánováním oslovení Leadu.
  • Připomíná se, pokud se u Leadu dlouho nic nedělo.
  • Plánování událostí, synchronizované s kalendářem.
  • Dotazování na výsledky schůzek v kontextu Leadu.
  • Následně ETIS autmaticky založí všechny potřebné záznamy.
  • Možnost importu Leadů z MS Excel

Podívejte se na video

Protože, na rozdíl od konkurence, nemáme co skrývat.

 

 

Obchodní příležitost je záznam, který dokumentuje celý proces a veškeré obchodní aktivity vedoucí k získání nového klienta.

  • Všechny důležité informací, komentářů, souborů, emailů přehledně na jednom místě
  • Vaše fáze obchodních příležitostí, které Vám jdou funkčně naproti
  • Geniálně snadná obsluha
  • ETIS ví, jak Vám v jaké fázi pomoct
  • Dokonalé sestavy a vyhodnocení činností i výnosů.
  • Jednodušeji a efektivněji to nejde

Podívejte se na video

Protože, na rozdíl od konkurence, nemáme co skrývat.

 

Dokonalý přehled nejen klientů, ale dodavatelů.

  • Stahování dat o klientovi z veřejně dostupných rejstříků.
  • Kompletní přehled celkové spolupráce s klientem. Jaké má obchodní příležitosti, smlouvy, projekty, faktury a mnoho dalšího..
  • Vyhodnocování platební morálky klientů.
  • ETIS se připomíná obchodníkovi, pokud dlouho nenavštívil aktivního klienta.

ETIS Vám pomůže i s přípravou nabídek.

  • Rovnou v souvislosti s obchodní příležitostí si můžete kdykoli nechat vygenerovat nabídku.
  • Nabídka může být zjednodušené PDF, nebo plnohodnotný dokument, který se naplní, na základě použitých produktů na obchodní příležitosti.
  • Dokumenty nabídky mohou být vygenerovány ve formátu MS Word (který můžete pak libovolně editovat přímo  ze ETISu) nebo ve formátu PDF.
  • Strukturu a logiku plnění dokumentu si můžete svobodně a samostatně kdykoli aktualizovat a upravovat podle svých potřeb.

Přehled všech Vašich uzavřených smluv:

  • Nejrůznější typy smluv – Smlouva o dílo, Kupní smlouva, Licenční smlouva…
  • Každý typ smlouvy zobrazuje takové vlastnosti políček, které se ke smlouvě váží.
  • Můžete z ETISu generovat smlouvy ve formátech MS Word, nebo PDF, které budou předvyplněné podle údajů z ETISu.
  • Schvalovací proces při přípravě smlouvy, Automatická hlídání platnosti smluv, Notifikace, Úložiště na libovolné soubory, Komentáře uživatelů k přípravě, Sledování kolik smlouva vydělala…
  • Můžete si svobodně upravovat pravidla a celou logiku, jak se mají smlouvy generovat.
  • Můžete si svobodně přidat vlastní smlouvy a kompletním obsahem ke generování.
  • Dokumenty MS Word můžete editovat rovnou v ETISu, aniž byste je museli stahovat.

Přehled přijatých objednávek, které potvrzují Vaši spolupráci s klientem.

  • ETIS připraví Přijatou objednávku „za klienta“ a připraví ji k jeho schválení, na základě obchodní příležitosti.
  • ETIS vygeneruje PDF a můžete ho rovnou odeslat emailem ze systému.
  • ETIS hlídá, jestli se klient už v Objednávce vyjádřil a pokud ne, nabídne Vám, jak se zdvořile připomenout.
  • Možnost rovnou fakturovat na základě objednávky, nebo přesunout fakturaci na související projekt.

 

Přímo z emailového klienta GMAIL můžete připnout jakýkoli email do systému.

  • Jakýkoli email můžete připnout k jakémukoli záznamu v ETISu.
  • Emaily se OKAMŽITĚ objevují v ETISu.
  • Na záznamu se objeví i přílohy souborů z emailů.
  • Rozšíření podporuje oprávnění, takže uživatelé vidí jen emaily připnuté k takovým záznamům, na které mají oprávnění.
  • Úplné udržení historie komunikace & přehled o situaci pro Vaše kolegy.

Podívejte se na video

Protože, na rozdíl od konkurence, nemáme co skrývat.

 

Dokonale snadné plánování všech obchodních aktivit.

  • Snadno vyhodnotitelné všechny události.
  • Synchronizace s Google účtem, Exchange serverem nebo Kerio.
  • Procesy, abyste nezapomněli pečovat o žádného klienta.
  • Vytváření událostí přímo v návaznosti na klienty, obchodní případy nebo další informace sledované systémem. Neptá se Vás na zbytečnosti.
  • Dokonalý přehled o historii i plánu schůzek a událostí. A to ve vazbě na konkrétní data (Klienty, Obchodní příležitosti, apod.).
  • Sdílení kalendářů s ostatními uživateli.

Zajímá Vás, jak jsou Vaši obchodníci dobří? ETIS to pro Vás automaticky vyhodnocuje i informuje Vás.

  • Můžete obchodníkům nastavit plán schůzek, které mají měsíčně plnit.
  • Plán schůzek může být i individuální pro každého obchodníka.
  • ETIS sám vyhodnocuje nastavené plnění plánu i bude Vás informovat o jejich plnění.
  • Obchodníci v reálném čase ví, jak jsou na tom. 

… a to není vše. Můžete použít obchodní aktivity jako vstup do přípravy mzdových podkladů. Například mohou být podklady mezd obchodníku zohledněny o to, kolik uskutečnili schůzek.

ETIS úplně sám a automaticky dává dohromady Váš adresář kontaktů.

  • Jednoduše, vše co má telefonní číslo, email, nebo adresu, tak automaticky řadí do přehledu kontaktů.
  • Jsou vždy po ruce – Z hlavního panelu můžete kdykoli otevřít nabídku pro hledání kontaktů, kde můžete fulltextově vyhledávat podle názvu, vlastností, nebo čehokoli dalšího.
  • Kontakty se automaticky uživatelům zobrazují jen ty, na které mají oprávnění.

V ETISu samozřejmě můžete vést svůj katalog produktů a služeb, které pak využíváte napříč systémem.

  • Detailní analýza, jak si produkty vedou, jaký je o ně zájem, kolik vydělávají a další…
  • Nastavení ceny a možnost individuálních slev za produkty
  • Okamžité a snadné zavedení nového produktu.
  • Možnost definovat platnosti produktů.
  • Rozlišení na měsíční a jednorázové plnění.

Ani klik navíc

 

Chceme, aby se Vaši obchodníci soustředili pouze na to, co je podstatou jejich práce – tedy obchod tzn. být v kontaktu se zákazníky, mít o nich detailní přehled, pečovat o ně, získávat nové, uzavírat smlouvy, dávat podklady k fakturaci a tím vším tak zajistit růst Vaš firmě.

Ve všech těchto oblastech bude systém ETIS pro Vás neocenitelnným pomocníkem. Společně nastavíme pravidla a procesy tak, aby obchod byl opravdu silnou parketou Vaší firmy. S námi budete mít výsledky – bez jakýchkoliv výmluv.

Jedinečný přehled

…o všem

S námi budete vždy vědět, jaká je situace.

Už žádné složité hledání jehly v kupce sena – s námi všechno hned najdete a navíc i s pochopením všech souvislostí.

Dejte Vaší firmě technologie budoucnosti

733 611 200

605 432 076

Napište nám a my se Vám obratem ozveme