Platforma

Protože Váš business je unikát

… objevte ETIS

Platforma

Protože Váš business je unikát

… objevte ETIS

Vyřešíme právě Váš obor

přesně tak, jak to potřebujete

Evidujte cokoli

  • Smysluplná implementace libovolných záznamů, které si přejete evidovat
  • Více jak 300 různých typů polí ke konfiguraci obsahu záznamu
  • Kdykoli můžete současné nastavení upravit
  • Všechny Vaše individuální nastavení jsou automaticky podporovány všemi aplikacemi, nastavením oprávnění i vyhodnocováním
  • Ke každému Vašemu poli automaticky sledujeme jeho historii změn

Podchyťte jakékoli procesy

  • Modelování procesů v uživatelském prostředí ETISu
  • Vlastní modelování plně automatizovaných procesů
  • Vlastní modelování procesů, které mají vést uživatele
  • Definování životních cyklů typů záznamů
  • Procesy podporují Vámi přidaná pole i data
  • Definování procesů podle oprávnění, pozic i rolí

Automatizujte si práci

  • Žádné nelogické, technické, ani složité postupy
  • Uzpůsobení všeho tak, jak Vám vyhovuje
  • Úspora času pro Váš skutečný business
  • Náskok před konkurencí
  • Kdykoli své procesy můžete bezplatně upravit

Přizpůsobte si cokoli

  • Plně dynamické prostředí
  • Veškeré naše aplikce kdykoli k dispozici a přizpůsobené právě Vašim datům
  • Plně určujete vzhled libovolné obrazovky do nejmenších detailů
  • Různí uživatelé mohou mít různé rozvržení ETISu, aby pro ně byl co nejužitečnější
  • Detailní nastavení oprávnění

Nakombinujte si Váš systém
s dalšími funkcemi:

Obchod
Úkoly
Projekty
Faktury
Dokumenty

Jak implementujeme?

ETIS Vám doslova poroste před očima

1. pochopíme

Poznáme Vás

Pochopíme, jak funguje Váš business a jak by Vám ETIS nejlépe pomohl.
Rovnou Vám ukážeme konfiguraci ETISu, která je nejblíž Vašim potřebám.

2. vymyslíme

Navrhneme řešení

Navrhneme pro Vás unikátní konfiguraci, která přesně bude vycházet z Vašich požadavků.

3. dodáme

Připravíme Váš ETIS

V reálném čase, společně s upřesněním požadavků, před Vámi nakonfigurujeme všechny funkce.

4. spustíme

Spustíme

Postaráme se o ostré spuštění systému a migraci Vašich dat. Školení uživatelů.

5. pečujeme

Staráme se o Vaší spokojenost

Dodáním naše práce nekončí

do 3 měsíců od začátku do konce

Implementace systémů, které jsou svým obsahem úplně na míru (a neodpovídají ani částečně ukázkám konfigurace), zvládáme od začátku až do konce průměrně za 2 až 3 měsíce.

…a staráme se už pořád :)

Evidence dat

Náš systém je dynamický. Zkrátka a jednoduše – eviduje cokoliv budete potřebovat. A za všech okolností při tom vypadá tak, jakoby by byl jedinečně stvořený pro Vaše potřeby.

Definujte libovolné záznamy

Na záznamy můžete přidávat libovolná datová pole.

Podporujeme stovky typů datových polí

Nová pole jsou automaticky k dispozici k vyhodnocování a ve všech ostatních aplikacích

Nad vlastními poli lze stavět procesy

Nad vlastními typy záznamů i polí lze libovolně definovat oprávnění

Můžete naimportovat svá data z MS Excel nebo CSV souboru

Automatizace práce

Aby byl systém v dnešní době dobrý, nestačí jen aby plnil roli kartotéky.
Musí zastat hodně práce za Vás a šetřit Vám tak i Vašim pracovníkům práci. S námi se soustřeďte pouze a jenom na svůj business.

Přímo v prostředí ETISu lze modelovat Vaše procesy

Procesy se budou vykonávat úplně samy, nebo povedou jejich uživatele tak, aby je vykonávali správně a k Vaší spokojenosti

Procesy umí používat úplně všechny systémové funkce. Od vytváření nových dat, notifikování uživatelů až např. tvorby smluv, personifikovaných dokumentů, podkladů k fakturci či rozesílání emailů na konkrétní osoby.

Nechte dělat ETIS takové věci, které jsou úplně logické a pro Vás zbytečnou byrokracií. A někdy si klidně od něj můžete nechat i poradit :)

Udála se nějaká legislativní změna? Zlepšili jste své firemní know? Žádny problém – změny procesů se v ETISU projevují okamžitě a hlavně s minimálními náklady.

Uživatelské prostředí

Systém ETIS přináší revoluční způsob analyzování dat. Budete mít dokonalý přehled o všem, co se děje ve Vaší firmě.

Obsah obrazovky se bude libovolně přizpůsobovat Vašim požadavkům tak, aby jste viděli jen to, co potřebujete a co Vás zajímá

Nastavíme ideální obsah obrazovek pro každého uživatele např. prostřednictvím jeho pracovní pozice

Všechny aplikace se samozřejmě automaticky přizpůsobují tomu, kde je zapnete a zobrazují pouze relevantní data

ETIS má logickou a intuitivní posloupnost obrazovek. Od obecného ke konkrétnímu. Nikdy se v něm neztratíte

Vaše potřeby se časem mění. Proto cokoli kdykoli změníte na pár kliknutí.

Jsme připraveni na jakoukoliv organizační změnu ve Vaší firmě – s námi konečně bezbolestně a téměř na počkání.

A ještě toho je daleko víc

ETIS obsahuje celou řadu aplikací, které se neustále rozrůstají.

Kalendář, jak ho všichni známe.

  • Snadné vytváření událostí do kalendáře
  • Synchronizace s Google účtem, Exchange serverem nebo Kerio
  • Rozlišení časového období na dny, týdny, pracovní týdny a měsíce
  • Vytváření událostí přímo v návaznosti na klienty, obchodní případy nebo další informace sledované systémem. Neptá se Vás na zbytečnosti
  • Dokonalý přehled o historii i plánu schůzek a událostí. A to ve vazbě na konkrétní data (Klienty, Obchodní příležitosti, apod.)
  • Sdílení kalendářů v rámci systému

Aplikace, co Vám umožní vyhodnotit cokoli.

  • Vytvořte si libovolnou vlastní analýzu formou klasické tabulky, kontingenční tabulky, nebo grafů, a to v pár kliknutích.
  • Libovolnou sestavu můžete sdílet ostatním uživatelům systému - ti automaticky uvidí jen ta data, ke kterým mají oprávnění.
  • Vždy aktuální data.
  • Rozsáhlé možnosti filtrování sestav.
  • I když si přidáte vlastní nová políčka na záznam, analýzy je ihned umí vyhodnocovat.
  • Můžete vytvářet vyhodnocení napříč celým systémem, protože systém automaticky vytváří vztahy (relace) mezi záznamy.
  • Všechny sestavy můžete exportovat do MS Excel.

Aplikace Správce souborů umožňuje spravovat soubory - a to jak přímo na záznamech, tak obecně Vaše soukromé soubory.

  • Nahrávejte libovolné soubory.
    Chová se a vypadá tak, jak jste všichni zvyklí.
  • Vybrané typy souborů prohlížejte přímo v systému (obrázky, video, audio, pdf apod.).
  • Každý uživatel má svůj osobní prostor pro nahrávání souborů.
  • Soubory MS Office můžete editovat přímo v systému.
  • Sdílejte soubory a složky s ostatními uživateli systému. S možností volby oprávnění k přístupu k nasdíleným souborům a složkám.
  • Možnost kontroly přečtení vložených souborů ostatními uživateli.

  • Můžete přidávat příspěvky a komentovat je.
  • Můžete označovat ostatní uživatele, jim pak přijde upozornění.
  • K příspěvkům můžete přidávat libovolné soubory.
  • Příspěvky mohou být obecné, nebo se vztahovat ke konkrétním datům v systému.
  • Příspěvek se může týkat i několika témat najednou - objeví se pak u všech zmíněných záznamů.
  • Podporuje přidávání souborů. A z vloženého URL udělá přehledný náhled. Klidně si vložte třeba i videa z YouTube.
  • Příspěvky se automaticky označují k té části systému, kde je napíšete.
  • Podporujeme širokou škálu formátování vkládaných textů, např. včetně odškrtávacích seznamů.

  • Zobrazení celé historie i budoucnost každého záznamu na časové ose.
  • Promítání veškerých akcí na časové ose, tudíž si na první pohled uděláte obrázek o historii i budoucnosti záznamu.
  • Sledování všeho - změny hodnoty, termíny sezbírané z dat na záznamu, události, funkce ostatních aplikací - prostě vše, co uznáte za vhodné.
  • Můžete si libovolně určit, jaká data Vám má Timeline zobrazovat. A podle potřeby to kdykoli to změnit.

  • Jednoduše a přehledně uvidíte Vaše otevřené obchodní případy, úkoly, leady a cokoli dalšího.
  • Záznamy jsou roztříděny do sloupečků podle jejich fází (resp. stavů).
  • Posouvejte záznamy jednoduše přetažením mezi sloupečky. ETIS se rovnou zeptá na to, co k dané fázi potřebuje.
  • Posuny fází odpovídají Vašim nadefinovaným procesům.
  • Okamžitý přehled hodnot po jednotlivých fázích.
  • Všechno je jasné a přehledné na první pohled.

Už nikdy Vám nic neunikne a vždy se o všem dozvíte včas.

  • Každý uživatel dostává notifikace o tom, co se ho týká.
  • Ale posouváme to dál - U vybraných notifikacích Vám ETIS dá k dispozici rovnou tlačítka s možnostmi, co dělat. Protože proč se někam dál proklikávat? Funkce, které Vám ETIS nabídne a i to, jak se podle nich zařídí je jen na Vás.
  • Notifikace přichází v reálném čase.
  • Notifikace i jejich funkce jsou propojeny s Workflow.
  • Nespočet scénářů... vystavení faktury? získání obchodního případu? přečerpání kapacit úkolů? připomenutí termínů? ETIS se třeba i ptá rovnou na to, jak Vám dopadla schůzka.. cokoli Vás napadne.

  • Znázorněte svá libovolná data pomocí Ganttova diagramu na pár kliknutí - úkoly, příležitosti, projekty a jejich milníky, faktury v čase, cokoli...
  • Svobodně můžete upravovat a definovat podobu diagramu.
  • Můžete přímo v diagramu posouvat, editovat i vytvářet nové záznamy.
  • Náš Ganttův diagram podporuje neomezeně vrstev a dat.

ETIS umožňuje definovat vlastní firemní procesy, i té nejsložitější logiky. I proto bude Váš ETIS jedinečný a vždy na míru.

  • Svobodná tvorba procesů nad libovolnými typy dat.
  • Procesy mohou vést uživatele, nebo se vykonávat úplně automatizovaně.
  • Procesy pracují s elementy podmínek, změn dat, vykonání funkcí, menu pro uživatele a další..
  • Worflow dokáže vyžádat data od uživatelů, rozesílat emaily, notifikace, vytvářet nové záznamy, editovat je, editovat záznamy, které mají vztah k zdrojovému záznamu, vyhodnocovat hlasování, používat správce souborů, vkládat příspěvky do diskusí a je toho daleko více..
  • Lze vytvářet různé typy diagramů - Procesy, Životní cykly záznamů, nebo logiku vzniku dokumentů
  • Změny v nastavení procesů se projevují ihned.
  • Procesy podporují právě Vaše data!
  • Nekonečné možnosti

  • Stahování dat z jiného systému.
  • Konfigurace rovnou v uživatelském prostředí a okamžitě funkční.
  • Můžete získaná data svobodně mapovat na jakékoli Vaše data.
  • Podpora formátů XML a JSON.
  • Odesílání informací do externích systémů - v kontextu životního cyklu
    daného záznamu (např. až v okamžiku kdy se vystaví faktura, pošleme její data do účetního systému apod.).

Nejjednodušší import, jaký si dokážete představit. Stačí Vám data v tabulce.
...o to ostatní se postará ETIS.

  • Do ETISu lze importovat data jednoduše ve formě tabulky.
  • ETIS sám rozezná všechny typy polí a zachová jejich správné formátování
  • Můžete tak hromadně zakládat nové záznamy, ale i je tak editovat - ETIS sám rozezná, co je k vytvoření a co k editaci.
  • Nad importovanými daty vykoná procesy z Workflow, pokud je to žádoucí (a třeba Vám tak může i Vaše data opravit).
  • Nové změny se v ETISu projeví ihned.

Pro velmi specifické a unikátní požadavky ETIS umožňuje vytvořit vlastní logiku přímo pro různé typy záznamů přímo v grafickém prostředí systému.

  • Vaše úpravy funkcí v kódu se v ETISu projeví IHNED.
  • Funkce lze psát pomocí standardního JavaScriptu.
  • Máte k dispozici všechny data ze záznamu a můžete je pomocí kódu svobodně upravovat.
  • Napsané funkce se na záznamu vykonávají v reálném čase - IHNED a dokáže za Vás i dokončovat věty
  • Funkce se mohou vykonávat jen při klíčových okamžicích (otevření záznamu, změny hodnoty, uložení apod.).
  • Neomezené možnosti vlastní unikátní logiky.

  • Lišta je vždy na dosah a umocňuje rychlost a Vaší orientaci v ETISu.
  • Obsah funkcí v liště je libovolně nastavitelný.
  • Fulltextové vyhledávání napříč vším v ETISu.
  • Snadné vyhledávání kontaktů - ETIS si adresář vytváří automaticky a je v něm vše a každý, kdo má kontaktní údaje.
  • Přehled upozornění, které přiskakují v reálném čase a rovnou Vám můžou nabízet relevantní funkce.
  • Nabídka s dlaždicemi pro snazší orientaci v systému.
  • Aplikace - umožňují Vám na aktuální plochu vložit jakýkoli widget aplikace - který se automaticky sám přizpůsobí podle toho, kde se zapně.

Kontakt

První krok směrem k budoucnosti

Napište nám, jaké řešení hledáte

 

Co nejdříve se Vám ozveme a
domluvíme schůzku za účelem
prezentace systému ETIS

Na schůzce Vám ukážeme
řešení pro Vaše potřeby