Projekty

 

Pro stabilní růst a efektivní provoz

Projekty

  • Přehled všech projektů
  • Detailní celkové statistiky, ale i každého projektu
  • Finanční plánování a skutečné plnění
  • Plánování kapacit Vašich pracovníků
  • Sledování interních nákladů i nákladů externích dodavatelů
  • Přehledy pomocí Ganttova diagramu

Plánování

  • Plánování fází projektů
  • Automatické i manuální plánování pravidelného plnění na projektech a kapacit
  • Možnost automatické přípravy i vystavení podkladů pro faktury na základě dokončení plánu
  • Plánování úkolů a kapacit na projekt včetně jejich posloupnosti

Proces

  • Průvodce zakládání projektu pro nastavení všech detailů
  • Upozorňování na plnění plánu a odchylky
  • Shvalovací proces (např. rozsahu a rozpočtu projektu)
  • Hlídání termínů a rozpočtu projektů
  • Automatizované procesy při řešení projektů
  • Automatická aktualizace plnění fází projektu

Vyhodnocení

  • Vyhodnocování dat v reálném čase
  • Sledování efektivity
  • Odhalení slabých míst
  • Revoluční dynamické analyzování dat na základě fulltextového vyhledávání.
  • Absolutní svoboda tvorby vlastních analýz – tabulek i kontingenčních tabulek a grafů

Jak snadno se vedou projekty

když Vám jde ETIS naproti

Projekt je časově vymezená sada činností a procesů, jejímž cílem je zavedení, vytvoření nebo změna něčeho konkrétního. Projekt je nezbytné určitým způsobem řídit a pokud je navíc vedený pro Vašeho zákazníka, nechat si za něj i zaplatit.

  • ETIS Vám umožňuje dokonale vést Projekty a plánovat jejich fáze (dílčí části projektu).
  • Při vzniku projektu Vás ETIS doslova provede jeho naplánováním. 
  • Snadné plánování projektu, kdy můžete pomocí Ganttova diagramu drag&drop upravovat průběh projektu.
  • Grafické znázornění celého projektu, dokonalé a detailní statistiky.
  • Jednoduché vedení úkolů ve vztahu k projektům.
  • Skutečně snadná fakturace projektů. Pokud je to žádoucí, ETIS za Vámi sám přijde a nabídne Vám připravit fakturu klientovi. Sám ji pak připraví a po Vaší kontrole a potvrzení odešle klientovi.

Fáze projektu jsou dílčí části projektu, které se musí splnit pro jeho dokončení (typicky se jedná o fáze typu: Analýza, Realizace, Vyhodnocení).

  • Při vzniku projektu Vás ETIS provádí plánováním projektu a nabídne Vám naplánovat projekt podle připravených šablon, jak určité projekty typicky probíhají – a podle nich okamžitě rozplánuje fáze projektu.
  • Stejně tak si můžete nastavit vlastní šablonu projektu – strukturu fází, jak na sebe navazují, v jaké z nich se fakturuje a i například, jaké úkoly se kdy musí splnit.
  • Fáze projektu můžete samozřejmě naplánovat i manuálně.
  • ETIS pro každou fázi projektu automaticky sleduje výnosy a shromažďuje i informace o nákladech. Počítá z toho automaticky tedy Váš zisk za danou fázi a i za celý projekt – a dává Vám o všem vědět.
  • Pokud budete chtít, můžete fázi projektu fakturovat. ETIS za Vás připraví a zaeviduje všechny data a stejně tak je připraví k Vaší kontrole a následnému odeslání.

 

 

Pravděpodobně se Vám stává, že někdy poskytujete svým klientům služby, které se pravidelně opakují. ETIS je na to dokonale připraven tak, aby veškerou administrativu udělal za Vás.

Na projektu si můžete nastavit produkty, které pravidelně dodáváte a ETIS je bude ve zvolených intervalech pravidelně plánovat, hlídat kapacity a když budete chtít, tak i fakturovat.

  • Opakovaná fáze projektu může mít libovolnou délku (měsíc, 6 měsíců, rok atd.).
  • Zvolíte produkty, které dodáváte a jejich cenu.
  • ETIS sám bude tyto opakované fáze dopředu plánovat, plnit a vyhodnocovat.
  • Stejně tak si můžete nastavit kapacity pracovníků, které pak bude ETIS rovněž hlídat.
  • ETIS Vám může automaticky připravit fakturaci za opakované fáze projektu, které pak vyřešíte jedním kliknutím.

 

Někdy mohou nastat situace, kdy si přejete vyplácet pracovníkům provize za běžící projekty. ETIS tuto funkci dokonale podporuje. Můžete si nastavit, aby je ETIS připravoval automaticky k Vašemu schválení, nebo si je zadávat, kdykoli budete chtít ručně.

  • Z projektu (resp. jeho fázích) můžete nastavit, že má konkrétní zaměstnanec nárok na provizi.
  • Provize mohou vznikat jak z fází projektů, tak i z jeho opakovaných fází. Stejně tak mohou vycházet z celkové ceny či jen zvolených produktů.
  • ETIS je připraví a pokud je schválíte, tak je započítá do mzdy pracovníka.
  • Provize, Bonusy, Srážky, které se započítají do mzdy pracovníků, můžete zadávat i manuálně.

Pohodlné zadávání, sledování a hlavně řešení úkolů – ať už ve vztahu k projektu nebo samostatně.

  • Kompletní evidence úkolů.
  • Snadné a rychlé tvoření přehledného zadání a všech důležitých podkladů – rozsáhlý textový editor s mnoha funkcemi, vkládání obrázků do textu, nahrávání souborů, odškrtávací seznamy…
  • ETIS upozorňuje pracovníky na všechno důležité. Blížící se termín dokončení, zpoždění, přesažení kapacit, důležité příspěvky atd – a to notifikacemi přímo v systému (a nebo i např. emaily).
  • Můžete používat takové stavy úkolů, které Vám vyhovují. ETIS jich má připravenou celou řadu a maximálně Vám tak pomůže s jejich naplňováním.
  • Úkoly je možné evidovat i ve vztahu k projektům a zakázkám.
  • Úkoly si můžete zobrazit a rozplánovat pomocí přehledného Ganttova diagramu.
  • Detailní vyhodnocení a statistiky, které prostě nemají konkurenci.

A je toho daleko více

    Přímo z emailového klienta GMAIL můžete připnout jakýkoli email do systému.

    • Jakýkoli email můžete připnout k jakémukoli záznamu v ETISu.
    • Emaily se OKAMŽITĚ objevují v ETISu.
    • Na záznamu se objeví i přílohy souborů z emailů.
    • Připínání podporuje oprávnění, tudíž uživatelé vidí jen emaily připnuté k takovým záznamům, na které mají oprávnění.
    • Úplné udržení historie komunikace & přehled o situaci pro Vaše kolegy.

    Podívejte se na video.

     

     

    Dokonale snadné plánování všech obchodních aktivit.

     

    • Snadno vyhodnotitelné všechny události.
    • Synchronizace s Google účtem, Exchange serverem nebo Kerio.
    • Procesy, abyste nezapomínali pečovat o žádného klienta.
    • Vytváření událostí přímo v návaznosti na úkoly a projekty. ETIS se Vás pak zeptá, zdali si přejete čas schůzky i vykázat jako výkaz práce.
    • Dokonalý přehled o historii i plánu schůzek a událostí, a to ve vazbě na konkrétní data (Klienty, Obchodní příležitosti, apod.).
    • Sdílení kalendářů v rámci systému.

    Projekty jako na drátkách

    Objevte novou perspektivu Vašich projektů.

    V každý okamžik budete dokonale v obraze, jak si stojí Vaše projekty a co Vás čeká. A to jak po organizační stránce, tak po finanční. 

    Vždy s přehledem

     

    Chceme, abyste ihned přehledně věděli vše, co Vás zajímá a rovnou s tím mohli pracovat.

    S námi budete vždy vědět, v jaké kondici se nachází Vaše projekty. Máte téměř neomezené možnosti, jaké informace chcete sledovat.

    Dejte Vaší firmě technologie budoucnosti

    733 611 200

    605 432 076

             Encore Technologies s.r.o., Blachutova 930/2, 196 00, Praha 9

             IČO: 24267473

             DIČ: CZ24267473

    Napište nám a my se Vám obratem ozveme